Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 48 (2025)
No. 48 (2025)
Dossier
"Pedagogías insurgentes: Sujetos, prácticas y territorios" (Parte 2)
Published:
2025-06-30
Dossier
Literacy training of young and adult Spanish-Guarani speakers: a translation project
Marcela Kurlat, Andrés Leiva, Egle Pitton
e1951
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Social-pedagogical and political reflections from popular education for youth and adults
Clarisa del Huerto Marzioni
e1950
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
A case study of participatory action research in Latin American countries
Emilia Millón
e1956
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Voices that transform: autobiographical research as a tool for change and emancipatory experience
Jorgelina Kolodzinski
e1920
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Between inequality, criminalization, and resistance: school as a life option for rural normalistas in the 21st century
Mayra Elizabeth Álvarez León, Norma Georgina Gutiérrez Serrano, Sergio Sarmiento Silva
e1955
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
The discursive plots of the traditional school musical repertoire
Tensions between the reproduction and the emancipation
Maria del Pilar Polo
e1923
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Artículos libres
Digital inequality and forced virtualization: argentine public university admissions during the pandemic
Lucrecia Agustina Sotelo
e2030
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
The founding years of Ward College and the construction of an education for the elites
Iván Orbuch
e2056
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reseñas
Reseña de: Pacheco, I., Lago, D. E., & Vergara, C. I. (Eds.). (2025). Visibilizando la diversidad: estudio sistémico de los sistemas de aseguramiento de la calidad de la educación superior en América Latina. Ecoe Ediciones.
Carolina Denes
e2064
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reseña de: Tercer trayecto de formación Rosario Lee “Mediación de lectura para la primera infancia”
Florencia Mareovich, María Belén Campero, Ayelén Romero
e2115
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
indizaciones
Current Issue