Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 43 (2022)
No. 43 (2022)
Published:
2022-11-30
Editorial 43
Patricia Silvana San Martín
9-11
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículos libres
Educational experiences and territory: resisting inequality in the south of Buenos Aires city
Victoria Gessaghi, Natalia Lozano, Josefina Yabor, Ana Ziliani
13-29
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Social representations on educational policies in pandemic: disputes, expectations and uncertainties
Pilar Alzina, Valeria Dabenigno, Emilia Di Piero, Ada Freytes Frey
31-49
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Social educator training and identity: a dynamic relationship from a polyphonic construction
Natalia Baraldo
51-67
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Transversality: the perception of academic actors
Deicy Correa Mosquera, Francisco Alberto Pérez Piñón
69-91
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Presidents and members of the General Council of Education of Jujuy (1883-1920): analysis of their trajectories
Antonela Centanni
93-111
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The beginning of the Normal School of Paraná and the formation of a national professional elite (1871-1910)
Laura Rodríguez
113-132
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Reseñas
Reseña: Pozzo, M. I. (Ed.) (2021). La Escuela de Ciencias de la Educación de la Universidad Nacional de Rosario: Espacios más allá de las cátedras.
Florencia Rosso
133-136
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
indizaciones
Current Issue