Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 41 (2021)

No. 41 (2021)

					View No. 41 (2021)
Published: 2021-12-17
  • Editorial 41

    Patricia Silvana San Martín
    7-10
    • PDF (Español (España))

Artículos libres

  • Teaching and pedagogical continuation at Rio Negro secondary school

    Stella Maris Tapia, Cecilia Inés Fourés
    11-38
    • PDF (Español (España))
  • Rethinking teaching in secondary education in the context of a pandemic in the province of La Pampa

    Silvia Cristina Quipildor, Verónica de los Ángeles Nicoletti
    39-63
    • PDF (Español (España))
  • The survey and an emerging pedagogical relationship in higher education A cross-case analysis of Argentina and Sweden in COVID-19 isolation context

    Mariana Landau, Teresa Cerrato Pragman
    65-93
    • PDF (Español (España))
  • Teaching experiences in relation to the use of ICT from the pandemic

    Juan Pablo Lovey, Damián De Seta, Melisa Mandolesi, Sofía Majul, Ana Borgobello
    95-117
    • PDF (Español (España))
  • Pandemic and school From preventive and compulsory social isolation to return to the classrooms

    Marcelo Krichesky, Ana Manzo, Rafael Gagliano, Sandra Pederzoli
    119-145
    • PDF (Español (España))
  • From ASPO to DISPO: the educational policy agenda and positions on school presenciality (2020-2021)

    Emilia Di Piero, Jessica Miño Chiappino
    147-179
    • PDF (Español (España))

Reseñas

  • Andrés, G. (2021). Tecnología, comunicación y conocimiento: Apuntes sobre la mediatización contemporánea. Buenos Aires: Imago Mundi

    Lucia Manero
    181-185
    • PDF (Español (España))

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Make a Submission

Make a Submission

indizaciones

 

SciELO

DOAJ

 

 

ERIH Plus

 

Dialnet

 

CLASE

 

BIBLAT

 

 


REDIB

 

     EuroPub

Google Académico

 

 

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Revista IRICE (ISSN 0327-392X) - https://ojs.rosario-conicet.gov.ar/index.php/revistairice/index

Instituto Rosario de Investigaciones en Ciencias de la Educación
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
Universidad Nacional de Rosario

27 de febrero 210 bis  |  (S2000EZP) Rosario  |  Santa Fe  |  Argentina
Correo electrónico: revista@irice-conicet.gov.ar

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.