Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 47 (2024)
No. 47 (2024)
Published:
2024-12-30
Editorial 47
Guillermo Luján Rodríguez
1-3
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Dossier
Presentación Dossier: “Pedagogías insurgentes: sujetos, prácticas y territorios”
Hilda Jaqueline de Fraga, José Roberto Severino
4-7
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
The pedagogics of methodologies for knowledge collective production
María Mercedes Palumbo
8-34
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Intentional gestures: altering compositional rules in educational research
Paula Anahi Gonzalez, María Marta Yedaide
35-54
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Researcher autonomy and education in Science, Technology, and Society: Social Representations of undergraduate physics students
Cristian Otávio de Lima, Beatriz Salemme Corrêa Cortela
55-82
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
EPUB (Português (Brasil))
Pedagogy alternation and community
A study in the Centros Educativos para la Producción Total
María Amalia Miano, Natalia Ayelén Moleón Torres, María del Socorro Foio
83-108
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Production of collective care and critical pedagogies
An experience of feminist popular education
Roxana Longo
109-130
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Chiapas: beyond the modern pedagogical project
Oliverio Blas Gioffre
131-151
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Festi Kreyòl: a Haitian-Rosario intercultural meeting as an insurgent pedagogical experience
Thalita Camargo Angelucci, María Isabel Pozzo
152-181
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Artículos libres
Metatheory and the Epistemic Framework in the study of social knowledge development
A critical comparison
José Antonio Castorina
182-208
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Teacher training, disciplinary knowledge and comprehensive sex education
An approach to university training from students’ point of view
Andres Malizia
209-236
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Reseñas
Reseña de: Paulicci, E. M., & Osorio, C. T. (Orgs.). (2024). Vidas inSURgentes na Educação Matemática: diálogos decoloniais. Gradus Editora.
Denise Rudi
237-242
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
indizaciones
Current Issue